Γιουροβίζιον 2025 - Μια Βδομάδα Πριν

 

Μπήκε ο Μάης κυρίες και κύριοι!

Μία βδομάδα πριν το αγαπημένο μας τηλεοπτικό πρόγραμμα παρακολουθώ εννοείται όλες τις εξελίξεις από όπου είναι δυνατόν, και θέλω να σχολιάσω πολλά και διάφορα:

Πιστεύω θα έρθει η Σελίν Ντιόν στη Βασιλεία. Το γεγονός ότι δεν μας το ξέκοψαν ακόμη οι διοργανωτές και παραδέχονται ότι γίνονται ακόμη συνομιλίες σημαίνει ότι υπάρχει η βούληση από πλευράς της τραγουδίστριας. Αν η υγεία της δεν το επέτρεπε θα έλεγε ένα «όχι» ήδη και θα έκλεινε το θέμα. Το γεγονός ότι η ίδια πόσταρε στο ίνσταγκραμ της φωτογραφία από τη νίκη της το 1988 δείχνει ότι και η ίδια ψήνει την κατάσταση. Έτσι πιστεύω ότι θα μας κάνει την έκπληξη. Αν, όμως, έρθει, εμφανιστεί και στο τέλος δεν μας πει λάιβ το νικητήριο τραγούδι του 1988, θα με τσαντίσει. Γνωρίζω την απέχθεια που τρέφει για το συγκεκριμένο άσμα και ότι το αποφεύγει όπως ο διάολος το λιβάνι. Αλλά να μας κάνει τη χάρη, το καλό που της θέλω.

Είδατε ότι η EBU προσκάλεσε και την κουτσή Μαρία για να εμφανιστεί στα interval acts? Μέχρι και τη Μαρίνα Σάττι! Πολύ φοβάμαι ότι όλοι αυτοί στο τέλος θα τραγουδήσουν χορωδιακά το Ne Partez Pas Sans Moi αν λακίσει την τελευταία στιγμή η Σελίν, ή απλά θα προετοιμάσουν το έδαφος της εμφάνισής της και εκείνη θα σκάσει μύτη αιφνιδίως και θα πει ένα άσχετο, καινούριο τραγούδι. Προσωπικά, δεν διαπραγματεύομαι καμία σχετική έκπτωση. Αν η Σελίν πάει στη Βασιλεία, ΠΡΕΠΕΙ να πει οπωσδήποτε το Ne Partez Pas Sans Moi. Αλλιώς να κάτσει σπίτι της.

Πιστεύω ότι οι Ελβετοί θα την εμφανίσουν στο μεγάλο στάδιο δίπλα από τον χώρο διεξαγωγής του Διαγωνισμού ή θα την μεταφέρουν και εκεί. Με κάποιο τρόπο δηλαδή, θα μεταφερθεί από τον ένα χώρο στον άλλον και θα απευθυνθεί σε όλους. Εγώ έτσι θα έκανα τουλάχιστον αν ήμουν ο παραγωγός του σόου. Δεν θα έφερνα τη Σελίν από την άλλη άκρη της Γης για να τη δουν 50 νοματαίοι μέσα στο actual στάδιο διεξαγωγής του τελικού. Είτε θα αποθεωθεί από τα πλήθη, είτε δεν αξίζει τον κόπο το ταξίδι. 

Αν εμφανιστεί η Σελίν Ντιόν στη Βασιλεία θα μιλάμε για την καλύτερη Γιουροβίζιον των τελευταίων δεκαετιών. Αμήν!

Είδα την πρόβα της Κύπρου. Ή τέλος πάντων είδα εκείνες τις τρεις φωτογραφίες που είδαμε όλοι. Μπράβο θα πω. Φαίνεται πολλά υποσχόμενο. Αυτό δεν αναιρεί, βέβαια, τη γνώμη που έχω για το τραγούδι. Μάλιστα, λυπάμαι που πετάγονται τόσα λεφτά για τη σκηνική παρουσία και η ουσία αφήνεται στην τύχη του Κοντόπουλου. Εκτός κι αν πληρώνει ο ίδιος τον Ισπανό σκηνοθέτη και το ΡΙΚ κάθεται και παρακολουθεί παθητικά τα πάντα, τότε πάσο. Θέλω να προκριθεί η Κύπρος εννοείται. Τι ενδιαφέρον έχει ο τελικός όταν δεν παρελαύνει η σημαία σου; Αλλά ναι, θα το ξαναπώ, το τραγούδι είναι αχώνευτο. Α, και όσο κι αν βρίσκω την εικόνα εξαιρετική, δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχουμε ως Κύπριοι με τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι και τον προμοτάρουμε τόσο. Μετά το κράξιμο που έριξα στους Εσθονούς (που εδώ που τα λέμε δεν έχουν και τίποτα να επιδείξουν ιστορικά ή μυθολογικά) οι οποίοι οικειοποιούνται την ιταλική κουλτούρα με τον εσπρέσσο τους, και στο Σαν Μαρίνο που στέλνει τα αποφάγια του ιταλικού Σαν Ρέμο, ερχόμαστε εμείς να τριτώσουμε την ιταλό-λαγνεία; ΟΚ, συμφωνώ θα ήταν τέλεια αν ήμασταν Ιταλοί, αλλά τι να κάνουμε, δεν είμαστε. Γεννηθήκαμε Κυπραίοι -  ττόππουζοι.


Δεν μπορούσε να βρεθεί μια προσωπικότητα συνδεδεμένη με τούτο τον γέριμο τόπο να παρουσιαστεί επί σκηνής; Δεν μπορούσε. Παρουσίασε την Αφροδίτη η ακατονόμαστη το 2022 και αποκλείστηκε. Κάηκε το χαρτί της Αφροδίτης. Αλλά τον Ντα Βίντσι, από πού κι ως που; Εν πάση περιπτώσει, επειδή φαίνεται να έγινε σοβαρή δουλειά από την κυπριακή αποστολή, το αντιπαρέρχομαι. Αυτά που ακούγονται σε διάφορα μεσημεριανά προγράμματα της τηλεόρασης περί κατάταξης της Κύπρου στην τριάδα (το έλεγαν στην εκπομπή του Λάμπρου Κωνσταντάρα), τα ακούω και γελώ. Μου αρκεί μία θέση στην 15αδα και θα είμαι φουλ ευχαριστημένος. Από εκεί που λέγαμε «τι  μαλακία στέλνουμε» φτάσαμε να μιλάμε για «τριάδα;» Ας προσγειωθούμε και λίγο.

Και λίγο πριν κλείσουμε, ένα σχόλιο για το στήσιμο της Ελλάδας: Φοβού τους υπό εσού ευεργετηθέντες! Το ότι οι Ελλαδίτες φανς θα καταφέρονταν τόσο ένοντα και μαζικά κατά του Φωκά Ευαγγελινού για το στήσιμο που έκανε στην Κλαυδία, το βρίσκω τουλάχιστον χυδαίο. Ο άνθρωπος που πρόσφερε τόσα στη Γιουροβίζιον και στην Ελλάδα να λοιδορείται τόσο… ντράπηκε και η ντροπή! Κοιτάχτε να δείτε, ο Ευαγγελινός ήταν παρωχημένος και πριν να φέρει τη νίκη της Έλενας Παπαρίζου. Ο Ευαγγελινός ήταν ο χορογράφος της Κορομηλά και της Βίσση στα '90ς. Τότε θεωρούνταν πάνω στις δόξες του. Είναι παλιός! Αλλά τι να κάνουμε, θέλετε δεν θέλετε πρόσφερε έργο και δικαιούται σεβασμό. Αν δεν σας αρέσει, φέρτε άλλον. Εξάλλου η ίδια η Κλαυδία τον επέλεξε. Και τι θέλατε να σκαρφιστεί για μια μπαλάντα – μοιρολόι; Κουτιά και καθρέπτες; Αν τα έκανε αυτά πάλι θα πέφτατε να τον φάτε ότι επαναλαμβάνει εαυτόν. Θεωρώ ότι αυτό που έστησε είναι μια χαρά τηρουμένων των αναλογιών. Πιο ενοχλητική βρίσκω τη γυαλούμπα της Κλαυδίας παρά οτιδήποτε άλλο από το γενικότερο πακέτο.

Αυτά τα ολίγα. Για οτιδήποτε καινούριο, άξιο σχολιασμού, προκύψει, θα επανέλθω!



Σχόλια

  1. Κι εγώ πιστεύω θα έρθει η Σελίν Ντιόν. Βασικά το ποστ στο instagram δεν είναι δυνατόν να το έβαλε χωρίς να έχει σκοπό να έρθει.
    Επίσης είμαι ενθουσιασμένη με την Κύπρο. Το τραγούδι όταν το ακούσεις πολλές φορές δεν είναι κακό. Οκ εννοείται δεν έχει καμία σχέση με Κύπρο, αλλά έχουν σχέση με τις χώρες που εκπροσωπούν όλα τα υπόλοιπα? Αν είναι τόσο καλό όσο φαίνεται στις φωτογραφίες μπορεί να κτυπήσει δεκάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αχάπαρη μου υπέροχη! Πόσο χαίρομαι όταν αφήνεις σχόλιο!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου