Θίο Έβαν

 Όπως έχετε προσέξει, δεν έχω γράψει ακόμα την άποψη μου για την επιλογή του Ευάγγελου Θεοδώρου (άλλως Theo Evan) για την εκπροσώπησή μας στη φετινή Γιουροβίζιον.


Και ορθώς δεν την έχω γράψει γιατί τα τελευταία τρία χρόνια μου δίδαξαν πολλά.

Μηδένα προ του τέλους μακάριζε!

Ο Άντριου Λάμπρου που τον θεωρούσα μία ντεκαντάνς και μισή έφερε 12η θέση και καταντήσαμε να τον μνημονεύουμε και να τον πεθυμούμε.

Η Σύλια Καψή που κατ’ εμέ δεν έπρεπε να είχε καν προκριθεί κατετάγη 15η μία θέση που θεωρείται τεράστια επιτυχία αν αναλογιστεί κανείς ότι το Ζάρι και η Σάττι που μονοπωλούσαν ολόχρονα το ενδιαφέρον κατέληξαν μόλις τρεις θέσεις ψηλότερα.

Επομένως δεν έχει καμία σημασία που δεν γνωρίζουμε το παραμικρό για τον Ευάγγελο Θεοδώρου. Μπορεί αύριο να μας παρουσιάσει όντως ένα καλό τραγούδι και σε συνδυασμό με ένα καλοστημένο και πρωτότυπο act και τον σχετικό ανταγωνισμό να πάει καλά.

Το θέμα είναι θα τον θυμόμαστε και του χρόνου; Στο χέρι του είναι να μας μείνει.

Εγώ όπως ξέρετε, θέλω να μας εκπροσωπούν φίρμες. Θα μου πεις, είδαμε και τις φίρμες. Ναι, οι φίρμες as such δεν αποτελούν εγγύηση, το είδαμε με την Τάμτα, τη Τσαγκρινού, τη Ντέμυ και τη Σάττι (αν αυτές θεωρούνται φίρμες βέβαια). Εγώ όταν αναφέρομαι σε φίρμες εννοώ την παλιότερη γενιά. Τη Θεοδωρίδου, τη Βανδή, ακόμη και την πιο παλιά, εκείνη της Βίσση και της Πρωτοψάλτη. Σήμερα δεν υπάρχει καλλιτέχνης με στυβαρή καριέρα στον οποίο μπορούμε να βασιστούμε. Και επειδή υποψιάζομαι ότι ακόμη και να βρεθεί κάποιος ανθυποσελέμπριτι να μας εκπροσωπήσει, το πιο πιθανό είναι να φέρει μαζί του και τις ιδιοτροπίες του, τα κανάλια κατέληξαν να προωθούν ανώνυμους πουθενάδες ώστε να μην μπορούν να υψώσουν ανάστημα.

Ο Ευάγγελος Θεοδώρου βέβαια, παρόλη την ανωνυμία, έχει ένα αξιοπρεπές βιογραφικό. Έχει σπουδές, έχει βάσεις. Επίσης είναι Κύπριος 100%, κάτι που ομολογώ ότι μου έλειψε, γιατί θεωρώ σημαντικό να νιώθω και τον καλλιτέχνη δικό μου όταν τον βλέπω στη σκηνή. Βοηθά στην ταύτιση, βοηθά στην υποστήριξη. Παρόλα αυτά, τα δείγματα της δουλειάς του στο Youtube τα βρήκα λίγα, έως γελοιωδέστατα. Αν λογαριάζει να πάει με κάτι στο ίδιο στυλ και στην ίδια ατμόσφαιρα, από μένα είναι χαμένο το παιχνίδι. Φυσικά, δεν αναμένω ότι θα πάει και με ζεϊμπέκικο. Προφανώς θα προτείνει και θα παρουσιάσει κάτι που του είναι οικείο και "εύκολο". Εξ ου και κρατώ μικρό καλάθι.

Τα Γιουροβιζιονικά σάιτ έχουν διαρρεύσει ότι το ΡΙΚ πάει με αξιώσεις φέτος και ότι το τραγούδι που επέλεξαν θα αφήσει εποχή καθότι αποτελεί «πρόταση» για τον Διαγωνισμό. Είμαι πολύ περίεργος να δω τι μπορεί να αποτελεί «πρόταση» σε ένα Διαγωνισμό που τα έχουμε δει όλα. Επίσης τις «αξιώσεις» τις ακούω βερεσέ. Και πέρσι μάχονταν να μας πασάρουν το Liar ως τραγούδι δεκάδας ενώ όταν το ακούσαμε είχαμε όλοι ένα τεράστιο WTF γραμμένο στο κούτελο. Οπότε δεν αγοράζω αυτά που διαβάζω.

Όπως και να ‘χει, αν δεν ακούσουμε το τραγούδι, αν δεν δούμε το επίπεδο του ανταγωνισμού και αν δεν γίνει η κλήρωση ώστε να ξέρουμε αν αυτή μας ευνοεί, δεν μπορούμε να πούμε τίποτα.

Ας περιμένουμε.

Γνώμη μου, δεν υπάρχει λόγος να ανακοινώνουμε κάθε χρόνο πρώτοι τους εκπροσώπους μας. Καταλαβαίνω γιατί γίνεται. Μια κουτσουλιά τόπος, προφανώς θα διαρρεύσει. Αλλά δεν εξυπηρετεί κάτι η γρήγορη ανακοίνωση. Ο εκάστοτε καλλιτέχνης βρίσκεται στα φώτα της δημοσιότητας περισσότερο καιρό και στο τέλος… καίγεται.


Σχόλια