Δεν υπάρχει πιο συγκινητικό πρόγραμμα από τη Γιουροβίζιον.
Παρακολουθώ live την τελετή έναρξης και το τιρκουάζ χαλί από το Youtube. Μα, τι θαυμάσιο θέαμα! Να παρελαύνουν οι χώρες, όλοι και όλες όμορφοι και καλοντυμένοι, υπό τη συνοδεία της συμφωνικής ορχήστρας του ORF. Λίγο η Τυλληρκώτισσα, λίγο οι αυστριακές αναφορές στην Άννα Βίσση, λίγο ο Ζορμπάς, λίγο το Sara Perque Ti Amo, δεν είχα καλύτερο για Κυριακή απόγευμα. Και πόσο όμορφο το τοπίο της Βιέννης! Συμμετέχει και γιορτάζει όλη η πόλη κι αυτό στο μεταδίδουν πάραυτα.
Μία κούκλα η Αντιγόνη μας. Δεν αξίζει το hate που εισπράττει επειδή οι πρόβες της ήταν λίγο... βραχνές και παράφωνες. Η γυναίκα αναβαθμίζει το image της μέσης Κύπριας που, κακά τα ψέματα, δεν βλέπεται. Έπρεπε να της στήσουμε ανδριάντα που δεν πτοείται και το ζει, που συνεχίζει να μας υπερασπίζεται με τόσο πάθος και μας διαφημίζει με κάθε ευκαιρία. Μέχρι και τζην παντελόνια κα τα κυπριακά σύμβολα κάθισε και τύπωσε η γυναίκα. Λίγος σεβασμός εκ μέρους μας δεν βλάπτει. Εντάξει, δεν είναι η πιο καθάρια φωνή του κόσμου, ξέρουμε από τώρα ότι δεν θα το πει όπως το στούντιο. Δεν αξίζει τόση υπόσκαψη και δη από τις ελλαδικές εκπομπές. Η Αντιγόνη θα τα σπάσει πάνω στη σκηνή, χρειάζεται τη στήριξη μας.
Δεν θα αντέξω τυχόν αποκλεισμό! Το λέω από τώρα, κανονίστε.
Δεν έχω άλλα να πω. Διανύω την ευτυχισμένη αυτή βδομάδα όπου όλα περιστρέφονται γύρω από τη Γιουροβίζιον, και δεν θέλω να τελειώσει.
Θα τα λέμε με κάθε ευκαιρία, κάθε μέρα.
Εγώ το έλεγα από την πρώτη στιγμή που ανακοινώθηκε το όνομα της Αντιγόνης ότι συνειρμικά μου θυμίζει μια άλλη με παρόμοιο αρχαιοπρεπές όνομα που πήγε πριν 4 χρόνια και θεωρούσαμε σίγουρη την πρόκριση της, αλλά τελικά μας προέκυψε από φωνή... κορμάρα! Πάντως ακόμα και η Ανδρομάχη θα περνούσε αν ήταν 100% televoting οι ημιτελικοί εκείνη τη χρονιά (αν θυμαμαι καλά είχε έρθει 9η στο κοινό), αλλά κόπηκε από τις επιτροπές και στη θέση της προκρίθηκε το Αζερμπαϊτζάν, το οποίο πήρε 0 από το κοινό! Ήταν τότε που έγινε το γνωστό μπάχαλο με τις επιτροπές του Αζερμπαϊτζάν και άλλων 5 χωρών που τους έπιασαν να ανταλάσσουν ψήφους και είχε ως συνέπεια να καταργηθούν οι επιτροπές στους ημιτελικούς από την επόμενη χρονιά. Φέτος που τις επανέφεραν, ελπίζω να μην έχουμε πάλι τα ίδια γιατί, ειλικρινά, αν αποκλειστεί η Αντιγόνη και περάσει η αγγούροβα του Αζερμπαϊτζάν, θα στείλω προσωπικά επιστολή διαμαρτυρίας στην EBU!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν χορτένω να βλέπω την Αντιγόνη. Τι ομορφιά, Αφροδίτη θα έπρεπε να ονομαζετουν. Επίσης λατρεύω την βραχνάδα της. It is a feature not a bug!
ΑπάντησηΔιαγραφή